Imagen de cabecera noticias

SURNEk% 92ko gogobetetasun orokorreko ratioa

06 Ekaina 2014
SURNE obtiene un ratio de satisfacción del 92%
Maiatzean, SURNEk bere bezeroen Gogobetetasunari buruzko Azterlan bat egin du, inkesta anonimo baten bitartez, Batzar Nagusira etorritakoak eta Bezeroaren Atariaren erabiltzaileak parte hartzera gonbidatuta.
Maiatzean, SURNEk bere bezeroen Gogobetetasunari buruzko Azterlan bat egin du, inkesta anonimo baten bitartez, Batzar Nagusira etorritakoak eta Bezeroaren Atariaren erabiltzaileak parte hartzera gonbidatuta. Azterlanak oso emaitza positiboak eman ditu gogobetetasunari dagokionez, aztertutako alderdi guztietan (kaudimena, gardentasuna, kalitatea…). Azpimarratzekoa da bezeroen % 92k uste duela orokorrean pozik dagoela Erakundearekin. Gainerako %8aren artean, % 7 bezero “neutralak” dira (ez dira pozik azaltzen, baita ezta kexu ere) eta % 1 pozik ez dauden bezeroak. Inkesten bidez, gainera, zenbait iradokizun jaso dira, eta gaur egun horietan ari gara lanean SURNE etengabe hobetzeko xedez; espero dugu hori lagungarria izatea gure bezeroen gogobetetasuna handitzen jarraitzeko.

Noticias Relacionadas

29 Iraila 2025
2025etik aurrera, gizarte-kotizazioen sistemaren figura berri bat sartuko da indarrean: elkartasun-kuota.
10 Iraila 2025
Gobernuak planteatu du asteko gehieneko lanaldia 40 ordutik 3,7,5 ordura murriztea, soldata murriztu gabe.
29 Abuztua 2025
Hainbat urtez, lan-ongizatea zerbait “estra” izan da enpresa askorentzat, hots, denbora eta aurrekontua egonez gero eskaintzen den zerbait, edo jendeari begira “itxura ona” eman…